بازی های ایکس باکس

قالب وبلاگ
اطلاعات
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
اعضای آنلاین : 0
تعداد اعضا : 0
--------------------------------------------

--------------------------------------------
آمار مطالب
کل مطالب : 223
کل نظرات : 0
--------------------------------------------
آمار بازدید
بازدید امروز : 20 نفر
باردید دیروز : 23 نفر
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 166 نفر
بازدید ماه : 343 نفر
بازدید سال : 2,481 نفر
بازدید کلی : 6,440 نفر
لینک های مفید
جستجو

عباس روشن زاده دوباره برف

Abbas - دانلود آهنگ عباس روشن زاده دوباره برف

دانلود آهنگ عباس روشن زاده دوباره برف

همینک با ما باشید با آهنگ جدید عباس روشن زاده به نام دوباره برف با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ MP3

Download New Single Track By : Abbas Roshan Zadeh – Dobareh Barf With Text And Direct Links

دوباره برف میباره منم دلتنگ تو میشم

همش تو خلوتم میگم دوباره تو میای پیشم

توی تنهاییام هر شب همش یاد تو می افتم

یاد اون لحظه هایی که همش اسمت و میگفتم

تموم سال انگاری زمستونه توی سینم

من حتی رد پاهاتو تو این برفا نمیبینم

دارن یخ میزنن دستام نمیتونم بنویسم

من و این نیمکت سنگی من و بارونی خیسم

همه تهران و میگردم پی تو کافه تا کافه

من و قرصای سردردم من و سیگار و نسکافه

تموم لحظه های من پر از سوز زمستونه

تو هیچوقت برنمیگردی واست دل کندن آسونه

متن آهنگ عباس روشن زاده دوباره برف

عباس روشن زاده دوباره برف

دانلود آهنگ

 




بازدید : 22

پنجشنبه 21 اسفند 1399 | 17:01 | نویسنده : aiidn
ارسال نظر
کد امنیتی رفرش


.: Weblog Themes By Skin98 :.

آرشيو مطالب
پيوندهاي روزانه
امکانات
پشتیبانی
قالب طراحی سایت